21 Ekim 2013 Pazartesi

En Çok Ne Satılıyor?

E-ticaret boyutuna bakacak olursak, interneti kullananların mal veya hizmet sipariş verme oranı 2010 yılında yüzde 15 iken 2011 yılında yüzde 18,6 olduğu görülüyor. Yaklaşık olarak e-ticaret yapan 5 milyon kullanıcının olduğu biliniyor. Satın alınan ürün grupları da sırasıyla, giyim ve spor malzemesi, elektronik araçlar, ev eşyası, kitap, dergidir. Görüldüğü gibi e-ticarette gidilecek çok yol var.

C2C sitelerinde satış yapan perakendecilerin geleneksel mağazaları ile içinde bulundukları müşteriden müşteriye platformdaki satış mağazalarını uyumlu yönetmek durumundadırlar. Satılan aynı ürün arasındaki fiyat farkı hem satıcının itibarını hem de C2c E-Ticaret güvenilirliğini zedeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder