C2C alanında faaliyet gösteren e-ticaret siteleri için “yenilik” de çok
önemli bir faktör. Satıcılar için “daha çok satış yapabilme“, “daha
kârlı satabilme“, “zamanında sevkiyat“, “müşteriyle birebir iletişim”
gibi fonksiyonların sağlanması en büyük öncelik.
Aynı zamanda alıcı olan
müşteriler için de “kârlı alışveriş“, “bol seçenek“, “kaliteli ürün“,
“uygun fiyat” ve “zamanında ulaşan kargo“, “satıcıya ulaşabilmek“,
“iletişime geçebilmek” gibi unsurlar alışverişi tetikliyor.
Zamanı kısıtlı olan müşterilerin, e-ticaret sitesinde istediği
kriterlere uyan ürünü bulabilmesi de büyük önem taşıyor. Bu alanda
yenilikler, gelişmeler sürekli olarak devam ediyor. Zira, müşterinin en
kısa zamanda ürüne ulaştırılması ve ardından da satın alım işleminin
güvenli ve çabuk tamamlanması hedeflenmeli.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder