21 Ekim 2013 Pazartesi

C2C E-Ticarette Yenilikçi Olmak Gerek

C2C alanında faaliyet gösteren e-ticaret siteleri için “yenilik” de çok önemli bir faktör. Satıcılar için “daha çok satış yapabilme“, “daha kârlı satabilme“, “zamanında sevkiyat“, “müşteriyle birebir iletişim” gibi fonksiyonların sağlanması en büyük öncelik.

Aynı zamanda alıcı olan müşteriler için de “kârlı alışveriş“, “bol seçenek“, “kaliteli ürün“, “uygun fiyat” ve “zamanında ulaşan kargo“, “satıcıya ulaşabilmek“, “iletişime geçebilmek” gibi unsurlar alışverişi tetikliyor.

Zamanı kısıtlı olan müşterilerin, e-ticaret sitesinde istediği kriterlere uyan ürünü bulabilmesi de büyük önem taşıyor. Bu alanda yenilikler, gelişmeler sürekli olarak devam ediyor. Zira, müşterinin en kısa zamanda ürüne ulaştırılması ve ardından da satın alım işleminin güvenli ve çabuk tamamlanması hedeflenmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder