C2C ticarette, e-ticaret sistemlerini destekleyen bankacılık, lojistik
ve güvenlik sektörlerinin gelişmiş olmasının yanı sıra e-ticaret
sitesinin güvenirliği, ödeme kolaylıkları, kargo avantajları, satıcının
“güvenilir” ve “ulaşılabilir” olması, en önemlisi de gerçek bir
alışveriş deneyiminin yaşanması da büyük önem taşır.
Sitenin
kullanımının kolay, hızlı, anlaşılabilir ve kullanıcı dostu olması gibi
teknik ve görsel olanakların yanında, “herkesin” hem ürün satabileceği
hem de satın alabileceği sistemi yaratabilmek çok önemlidir.
Artan sosyal medya kullanımıyla “mükemmel hizmet vermek”, “müşteriyi
dinlemek“, “müşteriye değer vermek“,”müşteriye saygı duymak” gibi
konular da giderek öne çıkıyor. Çünkü satıcıların müşterilerden aldığı
yorumlar büyük önem taşır ve ilerleyen dönemdeki satış potansiyelini de
etkiler. Sosyal medyada konuşulan konuların yüzde 20′nin marka ve
ürünler hakkında olduğu bir ortamda e-ticaret yapan herkesin artık işini
çok doğru, dürüst ve şeffaf yapması gerektiği ortaya çıkıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder