21 Ekim 2013 Pazartesi

C2C E-Ticarette Başarı Nasıl Yakalanır?

C2C ticarette, e-ticaret sistemlerini destekleyen bankacılık, lojistik ve güvenlik sektörlerinin gelişmiş olmasının yanı sıra e-ticaret sitesinin güvenirliği, ödeme kolaylıkları, kargo avantajları, satıcının “güvenilir” ve “ulaşılabilir” olması, en önemlisi de gerçek bir alışveriş deneyiminin yaşanması da büyük önem taşır.

Sitenin kullanımının kolay, hızlı, anlaşılabilir ve kullanıcı dostu olması gibi teknik ve görsel olanakların yanında, “herkesin” hem ürün satabileceği hem de satın alabileceği sistemi yaratabilmek çok önemlidir.

Artan sosyal medya kullanımıyla “mükemmel hizmet vermek”, “müşteriyi dinlemek“, “müşteriye değer vermek“,”müşteriye saygı duymak” gibi konular da giderek öne çıkıyor. Çünkü satıcıların müşterilerden aldığı yorumlar büyük önem taşır ve ilerleyen dönemdeki satış potansiyelini de etkiler. Sosyal medyada konuşulan konuların yüzde 20′nin marka ve ürünler hakkında olduğu bir ortamda e-ticaret yapan herkesin artık işini çok doğru, dürüst ve şeffaf yapması gerektiği ortaya çıkıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder